سلام : )یه مدتیه که به نحو عجیبی فاز عوض میکنم، حالم خوبهها، یهو بد میشه!! یا بالعکس. قبلاًتــرها هفتهای بود؛ یعنی یه هفته درمیون، خوب و بد...بعد شد دو سه روز یکبار... بعد یه روز درمیون و حالا ساعتی فازم قاطی میشه!!!این دیگه خیلی فاجعه است! نمیتونم بفهمم چرا اینقدر انرژیم منفی میشه!الآن که دارم مینویسم، حالم خوبه : ) واقعاً. ولی نمیتونم مطمئن بشم که یه ساعت دیگه چطوریام؟!حالا بگذریم...۲۶ روز از سال ۱۴۰۲ مونده :/و اما دربارهٔ امسال؛من به یه هدف بزرگم، در بدبینانهترین حالتش، ۴۰ درصد نزدیکتر شدم، البته با تلاش، از ۱۵ مرداد تا الآن... که وقت زیادی بوده و باید میزان پیشرفتم بیشتر از اینها میبود... با این وجود باز هم خوشحالم بابتش. خدایا شکرت... خیلی شکرت!نمیخوام فکر آزمون رو بکنم؛ چون قصدِ جدی برای قبولی ندارم. از خدا و امام زمان علیهالسلام میخوام، دلِ صاحبینم (والدین) رو از من، اعمالم، اخلاقم، انتخابهام و سایر امورم، راضی و شاد کنه تا اینقدر تحت فشار نباشم برای کسب این رضایت... واقعاً این رو از تهِ تهِ تهِ دلم خواستم. میشه شما هم برام همین رو بخواید؟دو روز مونده به نیمهٔ شعبان ۱۴۰۲ خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......
ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: يکشنبه 6 اسفند 1402 ساعت: 14:58